Ankkurit vahvistaa markkinointiaan – Jarkko Ojajärvi aloitti toimessaan

0
Alajärven Ankkurien toiminnanjohtaja Mika Peräkangas (vas) sekä myynti- ja markkinointipäällikkö Jarkko Ojajärvi toivovat, että kaiken kokoiset seutukunnalla toimivat yritykset käyttäisivät tilaisuuttaan hyödyntämällä mm. Ankkurien valtakunnan Superpesiksessä kaupungille ja seudulle tuomaa merkittävää markkina-arvoa. (jpnews.fi/JK)

Alajärven Ankkurit, kuten muutkin valtakunnan pesäpallon Superpesisseurat rahoittavat tänä päivänä toimintaansa pitkälti eri yhteistyötahojensa suosiollisella myötävaikutuksella. Peräti 75 prosenttia seurojen budjetista rakentuu tuki- ja mainostuloista ja loput katetaan pääsääntöisesti ottelutapahtumien aikana saatavista pääsylippu- ja muista myyntituloista. Pesiksen valtakunnallisen suosion kasvuun ja vahvistuneen joukkueen menestymis odotuksiin nojaten Ankkuritkaan eivä aio jäädä ”tuleen makaamaan”, vaan tekevät satsauksen uudistamalla myyntiorganisaatiotaan.

Jarkko Ojajärvi (jpnews.fi/JK)

Alajärven Ankkureiden myynti- ja markkinointipäälliköksi on valittu Jarkko Ojajärvi Alajärveltä. Ojajärvi on koulutukseltaan yo- datanomi ja valmistunut Järviseudun ammatti-instituutin informaatioteknologiapalvelujen ja markkinoinnin koulutusohjelmasta vuonna 2004. Jarkolla on yli kymmenen vuoden työkokemus myynnin esimies- ja johtotehtävistä. Viimeksi Jarkko on työskennellyt Maskun Kalustetalo Oy:n palveluksessa myymäläpäällikkönä.

Mielenkiintoinen toimenkuva yritysmyynnin ja seuran markkinoinnin kehittämisen parissa kiinnostaa markkinoinnin ammattilaista.

– Ankkurit on Alajärven tunnetuin brändi Suomessa ja tätä Alajärven kaupungin ja alajärveläisten yritysten tulisi mielestäni hyödyntää entistä tehokkaammin. Tähän pyrimme yhdessä seuran toimijoiden ja lähiseudun yrittäjien kanssa miettimään keinoja, sanoo Ojajärvi.

– Lisäksi Ankkureiden Superpesisjoukkue tuo otteluihin kesän aikana 25000 katsojaa eli potentiaalista asiakasta kivijalkakaupoillemme kaupungin ydinkeskustaan. Keinoja katsojien saamiseksi entistä enemmän myös kauppojemme asiakkaiksi pyrimme edelleen kehittämään, Ojajärvi jatkaa.

Ankkureiden toiminnanjohtaja Mika Peräkangas on tyytyväinen uuteen työntekijään.

– Kyllä Jarkon asenteessa ja otteissa on heti näkynyt pitkä kokemus markkinoinnin ja myynnin parissa sekä kova palo työn tekemiseen. Jarkko tuo kaivattua vahvistusta yritysyhteistyön kehittämiseen sekä samalla seuran, Alajärven kaupungin ja seutukunnan vireän yritystoiminnan markkinointiin. Olemme yli kuusi vuotta tehneet tätä minun ja talkootyöntekijöiden voimin ja todenneet, ettemme näillä resursseilla pysty enempää toimintaamme kehittämään ja kasvattamaan. Työntekijän palkkaus on viimeisin osa seuran pitkän ajan kehittämissuunnitelmaa, josta jo aiemmin ovat toteutuneet Kitron stadionin olosuhteiden kehittäminen mm. kahden yritysaition myötä, led-näytöt Alajärvellä ja Kuortaneella, päätoiminen junioripäällikkö sekä viimeisimpänä talviharjoitteluolosuhteiden merkittävä paraneminen uuden Pallohallin myötä. Suuri kiitos kuuluu tietysti Alajärven kaupungille ja isolle joukolle muita yhteistyötahoja, jotka ovat mahdollistaneet edellä mainitut hankkeet. Työntekijän palkkaus on aina seuralle iso asia, mutta uskomme että tämäkin panostus tuo seuralle ja sen yhteistyötahoille jatkossa paljon hyötyä.

KUUNTELE ANKKURIEN TOIMINNANJOHTAJAN MIKA PERÄKANKAAN TERVEISET!

Klikkaa tästä nauhasta ja kuuntele!



Tallenna

Tallenna

vanhat kuorma-autot tukim

JÄTÄ KOMMENTTI