Alavuden Kehitys Oy selvittää asiakaskokemuksia

0

Alavuden Kehitys Oy haluaa kehittää palveluitaan asiakastarpeiden mukaan ja toteuttaa alavutelaisille yrityksille ja yhteisöille suunnatun asiakas-tyytyväisyyskyselyn.

Viimeisen puolentoista vuoden aikana yritysneuvonnassa on korostunut korona-ajan neuvonta, mutta myös uuden yrityksen perustaminen ja toiminnan kehittäminen on asiakasyrityksissä ollut ajankohtaista.

Kyselyssä pyydetään kokemuksia tämänhetkisestä palvelujen tasosta ja tiedonsaantimahdollisuuksista. Lisäksi toivotaan palautetta Alavus Fasadin kokous- ja koulutustiloista sekä näkemyksiä toteutetuista ja käynnissä olevista hankkeista.

Kyselyyn toivotaan vastauksia myös niiltä yrittäjiltä, jotka eivät ole Alavuden Kehityksen palveluita koskaan käyttäneet. Tällä tavoin saadaan kattavammin tietoa siitä, miten yrittäjien tarpeisiin voitaisiin tulevaisuudessa paremmin vastata.

Linkki kyselyyn on lähetetty sähköpostitse Alavuden Kehitys Oy:n yritysverkostolle, mutta kyselyyn voi vastata myös netissä www.fasadi.com-sivuilta löytyvän linkin kautta. Kaikki vastaukset käsitellään luottamuksellisesti ja yksittäisen vastaajan tietoja ei voida tunnistaa.

Kyselyyn vastanneet voivat halutessaan antaa yhteystietonsa ja saada vaivan palkaksi pienen lahjan; Alavuden Kehitys tarjoaa 200:lle ensimmäisenä vastanneelle yrittäjälle elokuvaillan Kino Kyntäjässä.

Vastausaikaa on 19.10.2021 saakka. Kyselyn tuloksista tiedotetaan marraskuussa. Kyselyn suorittaa ja analysoi Sedun opiskelija Kati Mäkinen osana työharjoitteluaan.


 

 

KyKy-Savo Volley-motohalli

JÄTÄ KOMMENTTI